Friday, October 09, 2009

..:: DiaM MEmbiSu ::..

Lama juga aku menyepi kali ni... rasa nak mengupdatekan akunyer blog ni ada tp masa yg x cukup... tiada kesempatan... best je baca blog kawan2 yg lain yg dah start upload gambar2 raya dan lain2.... hhhmmm... byk nak citer.. tp... entahlah... tetiba mood x der plak.. teringat pesan si dia, jgn asyik berinternet je kat office tu.... klau nak update blog pun, buat kat umah je... kata si dia lah... hehehehhe... sbb tu lah blog aku dah bersawang dah ni.... so, aku nak curi 15minit jer ek... hihihi


Apa-apa pun, just nak kongsi satu berita gembira buat aku... Semlm g klinik, timbang berat Adam.... wow!!!! Anak ummi dah seberat 10.10kg. bagi aku inilah berita gembira buat aku sbb Adam memang cekeding orangnya... Ummi kena fokus utk bg Adam makan.... Ummi kena fokus pd perkembangan Adam... Klau ikutkan graf dlm kad Adam tu, 10.10 ni masih lg dlm kawasan yg bahaya.. sepatutnya Adam, 2 tahun 5 bulan, beratnya kena 11.00 kg ke atas..... so, Good Luck, ummi.... !!!

0 comments: