Tuesday, September 16, 2008

AnAK oH aNaK...

_kerana anak....

aku ni bukannya ummi yg terbaik sgt utk Adam.... semlm, aku ngantuk giler... nak tidorkan Adam tp aku yg tertidur (ini kes biasa bg aku).... Dlm ngantuk-ngantuk tu Adam plak buat degil x nak lena, my hubby plak x der dlm bilik.. aku call dia 2 + 3 kali, suruh dia buatkan susu utk adam tp dia x buat pun... ngan mood yg entah apa-apa entah tu + geram ni aku baling botol susu adam ke pintu tanda memerontak, barulah my hubby dtg bilik tanya kenapa? Rupanya td tu, dia pun terlena kat ruang tamu....

Aku kuar bilik nak buat susu, Adam nangis nak ikut.. aku kurung je dia kat dlm ngan ayah dia... Dah lepas dapat susu, baru lena anak ummi tu... tp yg pastinya, ummi yg terlena dulu dr Adam.

Akibatnya.... pg td aku x bangun sahur.... :( Ye lah... masa dok marah-marah mlm td tu, dah terdetik kat dlm hati bhw, malasnya nak bgn masak utk sahur esok!!! Dushhhhh..... kena sebijik!! memng x bgn pun.... Dah azan subuh baru terjaga....

Actually, aku perasan dan hati aku mengatakan bhw skrg ni aku cepat moody. klau dulu aku penah berjanji ngan my hubby x nak marah² dah, now aku x leh control dah... ngan rumah yg bersepah.... diri+rumah semuanya x terurus.. kenapa ek? sibuk sgt ke aku ni? sibuk ngan apa?
kenapa kau x leh guna malam utk buat semua benda tu... kekadang aku naik malas + bengan ngan xtvt malam-malam aku.... hanya Dia yg tahu hati ini.....

0 comments: