Monday, April 20, 2009

..::SeLamAT hArie LaHiR.... siComeL uMmiE::..

Pengalaman melahirkan Adam, 2 thun yg lepas... cukup bermakna buatku. Segala2nya dipermudahkan.. sbb klau sampai 23hr bln 4 2007 dulu aku belum ada rasa sakit nak bersalin, maka ake kena induse sbb aku alami tekanan darah tinggi masa Adam 9 bulan dulu....

Tepat jam 8.23pg, 20 April 2007, aku selamat melahirkan seorang bayi lelaki yg diberi nama.... Adam Harith.
Tepat jam 8.23pg, 20 April 2008, aku baru bangun dr atas katil kat Berjaya Resort, Langkawi sempena menyambut hari lahir Adam.
Tepat jam 8.23pg, 20 April 2009, aku baru on the way nak g keje.. huhuuuuuuuhhhuu.... Tahun ni, x der selebrate birthday Adam kat mana2 pun.. Cuma semlm, ada kawan2 aku dtg rumah, aku masak bihun, diorg bawakan kek utk Adam.. Tepat jam 12.00 tgh mlm, sama2 potong kek... hehhehehehehe.. Adam dpt beg sekolah baru... beg transformer...

2 comments:

Helmi Omar said...

maaf, tahun ni abah tak dapat nak buat sambutan besar-besaran besday adam ke-2 merangkap ulang tahun ke-2 ummmi jadi ummi adam.
apa pun, tahniah & syabas utk ummi kerana dah 2 tahun jadi ummi adam yg penyayang, pengasih & bertanggungjawab.
Terima kasih kerana melahirkan, menjaga dan mendidik anak abah dengan baik.
keep up the good performance & alway improve. hari ini lebih baik dari semalam.

lia said...

nang.... komen hubby hang buat aku rasa meremang bulu roma.... ko kena bagi adiah nih kat dia sbb dia sgt appriciate hang he3...

ops lari topik lak...

buat adam... selamat hari lahir yg ke-dua.... acik doakan adam sentiasa dilindungi Allah...