Thursday, May 22, 2008

my blog!!!

_alhamdulillah....

akhirnya tercapai gak impian aku utk create my own blog... before ni aku suka sgt baca blog member² kat susuibu.com, member² mybayi.com dan member² sekolah dulu... terujalah plak rasa hati ni.... pikir punyer pikir... terhasillah my beautiful days

nak tahu kenapa "my beautiful days"? sbb aku suka citer korea tajuknyer beautiful days. hahaahhahahaha.... lg satu, aku geram kat blog my hubby... dia pun ada blog tp jarang update.. dulu dia ada fotopages dan jarang update. bila dah ada Adam ni, aku teruja nak buat fotopages gak, dia x kasi.. so aku hijectkanlah fotopages dia... hehehehehhe sekarang healmie@fotopages tu aku yg punya!!!! so skrg, bila aku teruja nak berblog plak, tak kan nak hiject blog dia plak kan? hihihihi.. ni pun dia belum tahu yg aku dah create blog.... we will see sampai bila blog ni leh bertahan dr pengetahuan dia...

apa plak yg aku nak tulis? macam²lah rasanya yg teringin aku nak tulis... ehehehhehe... tp yg pentingnya tentulah citer tentang my hero Adam Harith... dan my hubby dan my family dan my friendz dan lain²lah.....