Friday, August 15, 2008

DeMam....

_aku yg demam

2 malamlah kirenya abah adam yg jagakan adam... aku ngan badan yg x brapa sedap ni ditambah ngan panas satu badan.. tido ajer kejenye... hal rumah lglah x amik tahu langsung. pinggan mangkuk, abah adam gak yg tolong basuhkan. baju yg dibasuh pun abah adam yg sidaikan...

Inilah sifat dan sikap abah adam yg aku sayangkan tu. yg aku hormat tu.. dia boleh diharapkan. Love you abah... Weekend ni plak aku nak g treasure hunt ngan company aku g kota tinggi, johor. 2 hari 1 malam. Adam aku tinggalkan bersama ngan abah dia kat shah alam ni. dr komitment yg abah adam bagi masa aku demam hr tu, meyakinkan aku bahawa abah adam ni memang abah yg terbaik buat adam...

Buat abah adam, terima kasih kerana sudi mengambil aku sebagai isterimu dan terima kasih kerana sudi mengambil keluargaku sbg sebahagian dr keluargamu.. Terima kasih segala-galanya. I LoVE YoU so MuCh....

0 comments: