Saturday, August 23, 2008

FamiLy oh FamiLy

_malulah

Kadang² aku rasa cam malu je nak bercerita ttg family aku. Tp bila menaip ni, ianya sikit sebanyak akan menenangkan aku... Macam-macam hal ngan macam-macam perangai yg ada dikalangan ahli keluargaku ini... Ramai adik beradiknyer... ramai plak yg berhati wanita ni... maka ramailah yg cepat terasa dan sensitif ngan pesekitaran.

Hari ni plak, pepagi td plak aku terpaksa drive sendiri dtg office. Selalunya klau hr sabtu ni, my lovely hubby yg hantarkan aku dtg keje tp pg td entah vius apa ntah yg telah menyerang dia sampai dia x bleh angkat mata dan x mampu nak berpisah dr tilam yg empuk tu. Adushhh... geramnya aku... dah lah Adam plak buat hal, x nak dok dlm car seat dia sbb kena virus yg sama ngan abah dia.. mengamuk dia kat dlm kete td. Terpaksalah kreatif memikirkan bgmn nak menenangkan anak bujang yg sorg ni.

0 comments: