Saturday, February 21, 2009

BowLiNg

_hehehhehehhe

dah basilah citer ni... tp aku nak citer gak... bukan x nak update hari tu, tp klau gambar x upload skali x bestlah nak citer....

berusaha utk mengangkat bola tu...

berusaha lagi dan lagi..

Gambar ni lah yg aku lambat upload ni.... ptg tu masa bowling tournament, abah si Adam ni x ikut sbb ada hal sket... then aku ni bawalah Adam g main bowling... Aku tau mesti ramai nyer yg nak tolong aku jagakan si Adam ni....

Badli lah yg selalu jaga Adam... siap minta tunang dia bawa Adam g jalan2... tp yg x bestnyer, bila blk kat bowling tu, Adam bw sebiji bola getah..... Aduh... parah aku nak menjaganya.... sbb pantang lepa sket, dia nak g baling bola tu kat lane yg aku dok main tu.. Aduh..... penat dok jaga dia.... Selain Badli, ada lagi.... entah aku pun x kenal sapa yg dok main2 ngan Adam tu... hehhehehehehhehehhee....

Beciter ttg ummi dia yg sekian lama x main bowling.... Jgn haraplah dpt best bowler.... ranking ke 13 drp 28 peserta... hehehhehehe.... tp team dpt no 5 drp 14 team... dapatlah JJ voucher RM50.... OK lah tu....

oh ya... kat bowling tu aku terjumpa ex-meb @ my bestfriend... SHARINA tp aku bergambar ngan anak dia jer... hhihiihhiihih... si Aina Sofea



3 comments:

Anonymous said...

ehhhh.. ada gambar aina...

nkniessa said...

cute kan Aina ni.... hehehehhee... boleh buat calon menantu nih...

Anonymous said...

oooo.. ada blog tak habaq pun... nak buat jgk la... blog lama ntah ape password pun tatau... tapi ade ke masa saya nih??? heheheh