Monday, February 23, 2009

@ PuTrAjaYa

_Sabtu x keje !!!!!!

Yehaaaa…. Seronok sgt weekend aku minggu ni… sbb sabtu aku x keje… tp kekadang rasa sedih sket sbb… x bleh cuti tiap2 sabtu… tp alhamdulillah… at least comp aku altenate. Sbb aku masih lg jumpa/dgr masih ada company yg kena keje every Saturday. Huhuhuhuhuhhuuhhh…. Aku patut bersyukur…

Lagi satu yg aku suka klau sabtu x keje ni… aku leh ikut my lovely husband beriadah di Putrajaya… ehhehehehehe….

Berbasikal lah….

Husband aku lum beli lagi basikal nyer.. tp sabtu lepas, dia pinjam yg kawan dia.. hehehhehe… teka.. dia dapat no berapa? 1st time berkayuh ni…. Tentulah dapat no 1 dari belakang… aku bangga ngan dia sbb semangat utk menghabiskan juga kayuhannya sejauh 25km pd pagi itu….

Love u very much!

Tp masa abah berbasikal... Adam plak... berdating ??? bersilahturahim ??? or ????

Pagi ahad esoknya plak, giliran aku lah plak… tp bukan berbasikal… berjogging jer….
Awal pagi kuar dr rumah, Adam pun masih lg enak dibuai mimpi… Aku bertemankan jiran2 dishah alam ni, berjogging mengelilingi tasik… 2 round ajer… hihihiiiii… nil ah azam aku utk saat ini dan seterusnya… weekend ku mesti diisi ngan beriadah iaitu berjogging… nak turunkan berat badan maaa…..

Lepas berjogging…. Tgk2 Adam dan abahnyer x der dlm kete. Dah bgn anak ummi ni… Adam pun beriadah gak… nil ah riadah adam… hehehheehhee….


0 comments: