Monday, July 13, 2009

..:: RiNtiHaN HatiE ::..

MOOD
buat keje aku hari ni, hilang seketika.... Tika diriku ini diasapa oleh sidia...

Aku tahu, dan satu dunia setuju... dia mempunyai bentuk badan yg langsing, yg menawan, suka berpakaian seksi dan berpinggang kerengga.. Lain pulak aku yg macam tong dram.
Tp nape dia nak sibuk tanya soalan yg telah mengguris hati aku..
"nang, dah kurus ke?' wrong timing beb!!!!!
salam x bagi, juz lalu tepi meja aku jer.. leh sapa aku cam tu? geramlah aku...
ni dah 2nd time aku kena ngan mulut dia yg leser tu... arrggghhh!!!!!

aku ingatkan, diam lebih baik.. kurang bercakap kuranglah kontrovesi...

x sayang mulut langsung. Hari tu selamba je dia kata muka aku bulat cam pinggan. nak cakap tu pandang2 kiri kanan sama dek non oi... aku x penah dok perli/sibuk pasal hal2 peribadi dia.
siapa dia ngan aku.. opismate yg x ada kaitan kerja langsung ngan aku..

.......hhmmm....

2 comments:

Anonymous said...

rs mcm tau, aya pun kena la semlm, hahahaha.....

nkniessa said...

hehehehehe..

kadang-kadang, kita leh terima apa yg org kata kat kita dan kadang-kadang gak, kita naik berang....