Tuesday, August 18, 2009

..:: My WeEKenD? ::..

Ramai yg ternanti-nantikan akan hujung minggu. sbb ada yg ambil peluang ni utk blk kg, dan ada yg nak g jalan2 dan ada yg nak g shopping baju raya. tp apa pun.... sekarang ni kat Malaysia dah x aman kerana wabak H1N1....

Tentang H1N1 ni, aku no comment... kena berjaga2 jer.. sentiasa prihatin terhadap kebersihan diri dan kesihatan diri. kata org selagi x kena batang hidung, selagi tu lah dok buat x tau jer.... cam tu gak ngan aku.. dlm tv, surat khabar dan lain2, dah byk diingatkan dan dikatakan mengenai pencegahan H1N1 ni tp diri sendiri belum lagi mengambil langkah berjaga2 seperti memakai mask klau keluar kat tempat yg ramai org.. uhuhuuhhuuuu...

Sabtu lepas, aku g tgk budak2 opis main paintball... baru aku tahu cam na nak main paintball ni... Game ni dah lama diperkenalkan kat malaysia ni tp aku x penah langsung teringin nak main paintball ni. Adam jumpa geng.... Amirul anak kak banu dan Zahin anak abg Pian....

Ahad plak, kitorg g rumah Noris, dia buat birthday party utk si Naufal....

Baru kuar umah, masuk highway nkve tu, Adam dah start tido... sampai umah noris pun dia tido lg.... tp yg bestnya, bgn2 tido je, terus main 'bas' huhuuuu....
nnt ummi belikan bas cam tu kat Adam ek....
Aku jumpa oyin jer.. yg lain x datang pun....
oh ya, lg sorang si Ati, classmate norman dulu.
x sempat pun nak bergambar ngan birthday boy.. huhuuuuu
Oyin bg hadiah kasut crock utk naufal. kata oyin
nyonya yg jual kasut tu kata... crock dah bankrup.. betul ke ek?
hehehehehehhe....


0 comments: