Friday, January 02, 2009

2009 - Tahun Baru, Azam Baru dan Semangat Baru

_Selamat Tinggal 2008

Tepat jam 1.32am @ 2 Januari 2008 aku mula menaip.... hehehehheee.... nape tgh2 pagi buta ni aku dok layan internet????? sbb tgh buat keje opis... rajin tu.... huhuuhuuuuu.... actually td aku dah tertidor dlm kul 10pm cam tu sbb tidorkan Adam. Then bila terjaga td, teringatlah plak kat keje opis yg aku bw balik umah kononnya nak buat, so kena buatlah... sikitje kejenyer... ayan internet je yg lebih ni... td aku upload gambar dlm friendster..... skrg update my blog plak.

Apa semangat baru aku ni? Aku nak start sambung kerajinan aku utk update blog ni.. hehhehehe... maklumlah kat opis aku dah leh xcess internet.

Adam cukup suka main air. mana2 budak keciklah, memang suka main air... lately ni aku selalu g rumah anjang kat puncak alam.... sbb adam suka main air cam ni kat depan umah anjang, akhirnya adam dapat ni...... hehehehehehheheee...

dan bolehlah main air ramai-ramai....

Syyyyyyyyppppppp.... jgn bgtau org ek... 18sx nih... Adam sexy tanpa seurat benang pun...

Sempena Tahun Baru 2009 @ 1430H... sama-samalah kita renungkan dan pikirkan balik apa yg telah kita dah perbuat utk setahun yg lalu dan apa yg akan kita perbuat utk setahun yg akn dtg ni... Kita kena pikir dr diri sendiri, then family kita dan seterusnya masyarakat kita.

Sekarang ni, boring je dan dah naik meluat kalau baca / tgk kat tv tu ttg PKR lwn UMNO lwn PAS dan lain2... yg malunya, org melayu dok lawan sesama melayu. Tak nampak pun Islamnya. sbb, org Islam mesti bersatu.. tak kan ada perpecahan seperti sekarang... Tak tahulah nasib anak2 kecik kita skrg ni... tp jgnlah kita pentingkan diri sendiri plak. Sama-samalah kita berusaha utk tegakkan agama Allah di muka bumi ni.

Oleh itu, azam 2009 aku ialah.... untuk menjadi umat yg terbaik!!!!!!

0 comments: