Wednesday, January 14, 2009

weEkEnd yg LePas

_sabtu tu.... keje

Lepas keje aku g beli Tupperware sket then g Tmn Desa, KL rumah abang Padil+Kak Ida... Diorg buat makan-makan sempena besday this smart boy... Dah pandai jalan dah....


namanyer... Ubaidah

x der apa yg menarik weekend aku yg lepas... Ahad plak, g makan-makan lagi.. rumah kakak aku plak.. umah andak kat bt 9, jln banting nun jauh disana... rumah baru tp x duduk lg, masih dlm proses renovation. tp cantik..... id dia cantiiiikkkkk.... pandai abg ipar aku tu...

persembahan yg hebat dr kumpulan G.E.N.G


vokalis & penari dr G.E.N.G. sapa nak autograp, leh jumpa diorg weekend ni di stadium melawati, shah alam.... @ ahad: 10.00am

aik... apasal baju adam basah kat depan tu? menari sampai terkencing dlm suar ke Adam....????

2 comments:

lia said...

aku rasa anak hang ada mirip hang la nang.....

ni hang update dari mana? opis ker? hang curi line haram lagi ker? kui3...

nkniessa said...

tentulah dr opis... line dah halal dah sekrg nih.. tu yg rajin mengupdate tu...
hehehhehehheee....