Friday, December 25, 2009

..:: BiLa CiNta BeRtasBiH::..

Apa yg aku nak citerkan ni x der kena mengena pun ngan tajuk tu... tp apa yg aku nak citerkan ni merupakan sbb mengapa aku dah jarang update blog ni...

Pd 16/12 hari tu, aku dapat email ni dr yg tersayang...

Salam.
just info,
pelbagaikan pembacaan blog supaya fikiran kita lebih terbuka, ilmu makin luas, idea makin kreatif..

contohnya bleh try baca blog yg recently abg jumpa:

http://mysuperkids.net/
http://1superkids.com/

seimbangkan/kurangkan baca blog2 yg content dia more to diari harian semata2 atau photo album je..

aktifkan diri dlm forum2 komuniti yg membina.

pelbagaikan..

- love U

Actually aku dah jarang berpeluang nak online kat rumah. sbb tu dah jarang update blog ni. terfikir gak cam nak stop trus berblogging ni tp sayang plak rasanya... hihihiiihii... kat office plak lately ni aku memang sibuk sket. x sempat nak update blog kat office. tp memang selalunya aku update blog pun kat office.. hhehehehehe... ni lah sbb utama aku x update blog aku rasanya. bukannya sbb dr email yg aku dapat tu... ahahahhahaaha.... and just to share with mom out there the link....





0 comments: