Monday, December 07, 2009

..:: keNaPa? ::..

kenapa? kan aku dah cakap, DISIPLIN itu penting!. nape dah tahu tapi x nak buat jugak. alahai ummi adam ni... utk mendapat sesuatu kejayaan, perlukan pengorbanan. janganlah hanya pandai merancang tp x buat apa yg telah dirancangkan itu. apa yg aku plan ni, harus diusahakan supaya mendapat hasilnya. aku dah plan nak puasa isnin - jumaat tp aku x puasa juga hari ni... abah selalu marah aku dgn sikap aku yg macam ni. kata je lebih tp x buat pun. samalah ngan nak diet dulu... kata beli girdle tu dpt bantu aku nak diet tp la ni dah x pakai dah girdle tu. sama gak ngan twister dan skipping... dah beli tp x xcersize pun. buat perhiasan kat rumah jer... pening dah abah nasihatkan ummi.... ehehheheheh...

kenapa?ianya dah bertukar? dr biru kpd hijau? dan perubahan yg ketara. dia nak lawan ngan facebook ke? tp aku sekarang dah kekok nak guna friendster ni. dulu aku kekok nak guna facebook tp la ni dah terbalik. tp ianya dah x bg apa2 kesan utk aku sbb kat office dah x leh msk fb. fster boleh tp member2 kat fster pun dah x brapa suka nak update diorgnyer friendster. jd aku bz dok melayan blog ajerlah la ni. hehehe...

kanapa? weekend yg panjang (2 hari ) aku rasa cam sekejap sangat... sbb setiap detik dan saat aku penuhi dgn perkara yg berfaedah (g jln2 ngan kakak2 aku) dan sibuk ngan tugas sbg seorg isteri membuatkan aku rasa cam terlalu singkat weekend hari tu. sbb cam x der masa nak rehat2+ goyang kaki tgk tv.
sabtu lepas, anty datang amik aku, kitorg g puncak alam, main ngan Auni. dan amik nur marziah sbb esoknya (ahad) dia nak blk kedah. dr puncak alam, nak g bt 9, sijangkang rumah andak plak. nak ambil IC si nur marziah ni.... on the way nak g bt 9 tu, kitorg singgah PKNS shah alam jap. makan laksa.. hihihihihihi... then br g umah andak. lepas maghrib br bertolak balik umah tp menyinggah lg. aku singgah giant shah alam... nak beli barang sket utk esoknya plak. kat giant shah alam ni terjumpa plak ngan kak tini.... lepas shopping2 kat giant, trus blk rumah. sampai rumah dlm kul 11.00mlm
ahad plak... xtvt berkayuh dr cyberjaya ke sepang. penat sgt. ngan cuaca yg panas, menyebabkan aku sakit kepala yg teramat sgt. blk dr cyberjaya singgah rumah member kat seri kembangan tu. trus aku pengsan.. sakit kepala punya pasal... dah x sedar apa. rugi masa aku cam tu jer... penuh masa aku terisi weekend yg lepas. nak layan fb / blog / apa2 pun x sempat. melayan adam jer...

0 comments: