Friday, July 11, 2008

aik??? x der???

_apa yg x der??

Lunch td aku tergesa² nak balik rumah sbb nak ambil handphone yg tertinggal kat rumah.

Nape penting sgt hp for me... Today
1. ptg nnt pikah nak call aku sbb nak kena ambil dia kat station komuter shah alam
2. ptg nnt aunty nak g ambil Adam kat rumah kak Wati
3. ptg nnt anjang nak g tupperware ambil catalog then dtg htr kat aku kat office

Byknya urusan aku ptg nnt, sbb tu lah aku blk rumah gak td walaupun rumah aku dah semakin jauh dr office. Klau dulu oklah.. dekat jer...

Sampai je kat rumah, aku cari hp kat dlm bilik, x der, atas meja x der, atas tv pun x der...

kat ne ek??? try call my hubby guna tel rumah... sbb this morning aku letak my hp kat atas laptop dia...

hhhhhaaaaa..... hp aku dia bw g kejelah plak.. ada kat dia.... aaarrggghhhhh!!!!!! nape x htr email kata hp aku ada kat dia.. adduussss.... rugi tau minyak kete td.... sia-sia je aku blk rumah td....

1 comments:

Anonymous said...

abu adam said sorry very much..