Tuesday, July 01, 2008

Hadiah Birthday Abah..

_yesterday is his birthday..

apa hadiah aku kpd dia, insan tersayang.. yang telah mengajar aku erti kehidupan yg sebenar. Dengan sikapnya yg berjimat cermat, tambah² lg selepas kenaikan harga minyak ni... aku hanya mampu memberi 3 biji ferrero rocher jer.. 3 pcs means I LOVE YOU or YOU + ME + ADAM.

aku pun dapat hadiah gak.. guess what?...



taraaaaaarrrrr.... apa org panggil ek mendaalah ni... selalunya yg 1, 2, 3 or A, B, C tu... tp aku dapat yg my favourite cartoon - POOH. hehehehhehee...

kisahnya bermula begini, Ahad lepas, kitorg pegi opis my hubby nak amik barang, sebelum tu jejalanlah kat bawah kat plaza hartamas ni.... jalan² jer... aku beli 2 tin susu dan biskut jer... dlm dok jln² tu, aku dah ternampak bendaalah ni.. nak beli sgt²... tp my hubby x bagi. aku sanggup guna duit sendiri.... dia x bagi gak... :( sedihlah jugak....

tup tap.. blk keje semalam, kebetulanlah plak my hubby yg sampai rumah dulu sbb aku merayau kat mymydin kat bkt jelutong tu... aku nampak adam dok main atas bendaalah ni.... aararrarararararararaahhhhh!!!! thank you abah!!!!! sayang abah........




0 comments: