Tuesday, July 08, 2008

free holiday...

_office banjir, x leh masuk..

tepat jam 7.25am, tgh dok siap nak g keje ni... dapat sms dr my opismate.... katanya our office banjir, air naik... hujan lebat smlm....

yeehhaaa..... peluang utk mengular nampaknya.... aku cam biasa dr rumah amik NKVE g ke klang... g hantar adam lah... rugi ooo.. klau x hantar adam.... lepas hantar adam aku g sarapan... konon-kononnya nak mengular tp..... bila dipikirkan balik, baik aku blk rumah + kemas rumah... after lunch br nak masuk office....

sbg isteri yg baik.... aku jalankan tanggungjawab mengurus rumahtangga.... kemas rumahlah... hahahhahahahaa...... pukul 12.00noon, aku try contact kak Imah, dia kata still cannot go in... heheheheheh..... sukalah aku.. hahhahaha bleh lepak lama-lama kat rumah.... dlm kul 1.30pm plak, aku call kak Imah lagi.... she said... dah bleh masuk office tp x der letrik dan no phone lines... hahhahahahhahhaha... good news... HOLIDAY lah hari nie....

yeehaaaa.....

Office aku memang selalu banjir sejak dua menjak ni.... setelah hampir 5 thn keje kat sini, 2 yrs back ni selalu gak lah banjir....... mahu tak nya... depan office aku ada sungai... hahahhaah.....

0 comments: