Monday, March 16, 2009

..::DaTaNG AwaL::..

aku ingat hari ni aku dah dtg awal, sbb jiran sebelah aku ni x sampai2 lagi... Dah kul 9 pun x sampai lagi. Rasanya jln kat kalng tu tak jem kot sbb cuti sekolah kann..... Terdedik dihati nak tgk kalender kat atas pc dia... "cuti" ek e lehh..... cuti rupanya mak cik ni... patutlah x sampai2 lagi.

Hari ni gak, aku dtg office ikut laluan yg x penah aku lalui setelah hampir setahun menetap di apartment seroja tu... jln mana tau.... BJ - TTDI jaya - Fedeal higway - Kampg Jawa - Office. heheehehehhee... banyak trafik light. memang aku x sanggup ikut jln ni... nasib baik cuti sekolah... x lah beratur panjang sgt.

Nape aku lalu ikut tu? x hantar Adam ke? hehehehehhee.... For this 2-3 days, mak mertua aku ada kat rumah. jagakan Adam sbb babysitter Adam cuti blk kg. Adam demam panas... start dr hari sabtu hari tu.. risau gak ni... kejap panas, kejab suam.....

Oh ya.. sabtu lepas aku ada plan nak buat reunion ngan geng2 usm. tp sambutan yg x memuaskan langsung.. aku faham... semuanya dah ada family tp yg bujang2 pun sibuk memanjang.... Aku dapat jumpa Eton dan Ummi jer.. oklah tu... Ummi ni aku x penah jumpa sejak selepas hari Graduasi lg. Eton masa aku bujang dulu, penah dia dtg umah anjang kat puncak alam...

0 comments: