Tuesday, March 31, 2009

..::sePinYer aKu KeraNa::..

Period x datang byk bulan, memang itu lumrah kehidupan aku. Sbb tu aku mengambil keputusan utk mencuba herbalife.. amalkan diet yg sihat bersama herbalife.


Tp mlm tu, niatnyer nak urut sistem peranakan aku ni, tetiba embah tu kata, aku mengandung.. ops... biar betul embah ni, baru last week aku buat test, tp 1 line ajer... x der pun 2 line nyer... ni yg mushkil ni... terbantut gak pengambilan shake aku buat 2-3 hari...

Hari ni dgn rasa ingin tahu dan tak mahu hidup dlm prasangka ajer... aku melangkah masuk klinik An-Nisa, seksyen 7. jumpa ngan dr Leny, doktor yg aku paling suka dan selesa ngan consultationnyer.... kodek punya kodek... rahim aku kosong.. yg ketulannya bahagian ovari. Ovari aku bengkak kata doktor.... tp bengkaknya x besar sgt cuma 3 cm jer.. dan bengkak tu disbbkan oleh masalah hormon... dah terang kehidupan aku sekarang... apa yg ada dlm perutku td yg x boleh dilihat ngan pandangan mata kasar, telah terjawab... KOSONG....

Oleh sbb itu, aku akan bina keyakinan diri dr segi fizikal dan mental agar aku berjaya ikuti program diet bersama herbalife...

Oh ya.. lupa plak.. hari ni jiran sebelah aku ni cuti... sbb hari ni BIRTHDAY dia...




happy birthday to you..

happy birthday to you ..

happy birthday to Dillah...

happy birthday to you...








1 comments:

buddy said...

perghhhh... terkedu kejap baca note nang awal2 tadi.. "mengandung".. baru nak terus call nang nak wish congrats.. skali.. baca sampai habis.. kosong plak.. kecewa je rasa... tak pe nang.. usaha tangga kejayaan.. kita mengandung sama2 eh kali nih.. hehehehe haritu tak dapat sama.. kali ni kita plan baik punya...

note : dilla! aku wish ko selamat hari tua.. hahahahah

cheers!