Wednesday, March 11, 2009

..::MoOdDy::..

kenapa ek?
pagi ni aku hilang mood.... nape? aku pun x tahu.
yg pasti sepanjang perjalanan ke office td, aku diam
membisu. setiap soalan yg ditanya oleh dia, aku diam
tanpa memberi sebarang jawapan.
kenapa ek?
aku marah pd diri sendiri kenapa aku buat dia cam tu.
kenapa aku biarkan dia berteka-teki ttg apa yg aku pikirkan.
aku marah pd diri sendiri kenapa x jawap pertanyaan dia.
aku marah pd diri sendiri nape jd cam ni...
kenapa ek?
adakah aku belum kenal isi hati dia lg?
adakah aku belum dapat menerimanya sepenuh hati?
adakah ada benda lain yg menjadi penghalang?
adakah jiwa kitorg x sehaluan...
jawapannya ada pd diri aku sendiri


..penyakit hati..

2 comments:

Anonymous said...

awatnya nih.... takkan mengalami masalah yang sama mcm kawan awak sorang ni kot...

nkniessa said...

masalahnya cuma, apabila apa yg kita nak tp x dapat... sbb tu hati ni memberontak... ditambah ngan pelbagai musibah yg lain...
iman tengah bergoncang ketika itu...