Wednesday, June 25, 2008

akhirnya.. berjaya!!!

_alhamdulillah...

bukan berjaya apa pun.. cuma berjaya hasilkan ni jer.... hehehhehehe

hehhehe... ni pun hobby aku gak.. suka mengedit² kan gambar² adam. Penah try nak guna Photoshop tp... x pandai... mati kutu aku nak belajarnya... x der cikgu yg leh tunjuk ajar... manualnya pun tak ada....
Gambar² ni aku edit guna paint jer.. setelah belajar melalui try and error... akhirnya aku leh paham sendiri bahasa² paint ni... hehehhehe.. walaupun x brapa cantik, tp OK lah ni... - masuk bakul, angkat sendiri. Dulu lglah.. masa aku ada hp kamera, pantang hp ada kat tangan jer.. aku mesti snap gambar adam... Sekarang dah x der hp camera... tu yg jarang dah aku nak candid gambar adam.... wawawawwawaawwawaaa.... abah!!! nak hp yg ada camera + memory card!!

0 comments: