Friday, June 13, 2008

Balik Kampung - Perak


_penat memikirkannya...


Juga kesan drp kenaikan minyak, malam ni aku akan balik kampung, semanggol perak ngan kakak ipar aku.. tumpang kereta dia lah.. 'berkongsi kereta-ubah gaya hidup' hehehehehe... adik ipar aku si Mohsin pun nak balik gak. tp dia blk ngan bas lah.. sbb dia bujang lagi..


Semua org rindukan Adam. mak tok dan tok wan kat perak pun rindukan adam... Aku ngan helmi cuti sampai ahad. kakak iekin plak cuti sampai selasa... so, nanti hari ahad nnt kitorg balik Shah Alam ngan bas lah... hahahhah naik bas lagi.... tp......


mak tok perak request... "Adam dok lah lama skit.. x yah balik Shah Alam lagi... Adam balik ngan mak long iekin lah nanti ek" aduh!!! tu yg penat dok memikirkannya tu.....


Cam na tu ek??


hhmmm... helmi kata terpulang pada aku.. aku plak.. 2 minggu lepas memang ada gak terpikir nak bg adam dok ngan mak tok dia sebulan sbb masalah berat badan dia yang tak naik².. kot²lah.. bila dok ngan mak tok dia, bleh tambah skit berat badan dia tu... mungkin aku ni x cukup prihatin pada adam kot tu yg dia alami masalah berat badan tu.... klau dlm graf tu, bukan kat line kuning tp line merah yg kat bawah line kuning tu dah..... :(


Aku citer hasrat aku ni kat aunty.... dia menentang sungguh² klau aku tinggalkan adam kat kampung.. walaupun cuma utk 2 hari ajer... Jauh disudut hari aku, rasa cam x kisah klau tinggalkan adam kat kampung.. sbb mak tok dia gak... tp aku takut.... dr 2 hari jd 2 minggu then 2 bulan dan seterusnya Adam dah tak nak balik Shah Alam.


hhmmm... tgklah weekend ni nanti.. klau Adam cam serasi kat kampung, mungkin aku akan tinggalkan dia kejap.. paling lama pun, 2 minggu sbb nanti 2 July adam kena g klinik lagi.. utk timbang berat badan dia...



0 comments: