Wednesday, June 18, 2008

kawan kawan...

_kenapa ek?

Dari semalam lg hati aku ni gelisah semacam jer. Entahlah… aku yg perasan sendiri ataupun itu mmg benar.. antara aku dan dia, cam dah mesra semesra dulu… aku pun x tau kenapa… kenapa ek? Aku jealous kat dia ke? Memang aku patut jealous pun sbb dia pandai dlm bab² keje kat opis ni.. cepat je dia buat. Hantar quotation, buat costing semuanya laju. Tp aku ni mmg lembab skit. Selagi x disuruh memang slowlah progressnya.. sbb tu aku mmg jealous ngan dia dr dulu lg tp x penah rasa perasaan cam ni… peliklah kali ni…

Apa yg harus aku buat ek? Berterus terang ngan dia supaya hati aku x rasa serba salah.. memang aku rasa macam ada gap antara aku ngan dia.. x semesra dulu. Atau mungkin sbb hormon!!! Dia sekrg tgh pregnant. Hhmmmm… dan aku, dah berbulan² x dtg peod.

Sebulan yg lepas, aku ada kawan baik kat opis ni. Tp sekrg dia tgh bercuti bersalinlah plak… klau x dia lah mangsanya.. utk aku meluahkan rasa hati ni…

Apa² pun.. hidup mesti terus. Kerja mesti dibereskan… senyum selalu (“,)

0 comments: